Ισπανικά
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Ισπανικής Γλώσσας
Σκοπός:
1. να αποκτήσουν οι μαθητές την δυνατότητα να αναπτύξουν τις αναγκαίες επικοινωνιακές δεξιότητες έτσι ώστε να επικοινωνούν και σε μία άλλη ξένη γλώσσα πέρα από την μητρική.
2. να εξοικειωθούν με τους γλωσσικούς κώδικες της ισπανικής γλώσσας σε επίπεδο κατανόησης, παραγωγής και αναπαραγωγής τόσο προφορικού όσο και γραπτού λόγου.
3. να προσεγγίσουν την ισπανική και ισπανόφωνη κουλτούρα, αναπτύσσοντας διαπολιτισμική συνείδηση.
Τάξεις:
Α’ Τάξη (Inicial) – Επίπεδο Α1 (Σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαικό Πλαίσιο Αναφοράς)
Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με την ισπανική γλώσσα και τον ισπανικό και ισπανόφωνο πολιτισμό. Μέσα από παιχνίδια και οπτικοακουστικό υλικό, τα παιδιά εξοικειώνονται με την γλώσσα. Ακολουθώντας την μέθοδο Mochilla (Nivel 1, Ediciones Santillana), οι μικροί μαθητές εισάγονται σταδιακά και μεθοδευμένα στην κατανόηση και παραγωγή αρχικά του προφορικού και στην συνέχεια του γραπτού λόγου. Μέσα από ειδική θεματολογία που αφορά τις ασχολίες και τα ενδιαφέροντα τους (προσωπικότητα, οικογένεια, ελεύθερος χρόνος, κλπ) , οι μαθητές κάνουν τα πρώτα τους «βήματα» στην γλώσσα μέσω της παρατήρησης και της περιγραφής.
Β’ Τάξη (Inicial 2) – Επίπεδο Α2 (Σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαικό Πλαίσιο Αναφοράς)
Συνεχίζουμε να ακολουθούμε την μέθοδο Mochilla (Nivel 2, Ediciones Santillana), στοχεύοντας στην ανάπτυξη της επικοινωνιακής δεξιότητας των μαθητών έτσι ώστε να μπορούν να παρουσιάσουν τον εαυτό τους και να επικοινωνήσουν σε συνθήκες καθημερινότητας στην ισπανική γλώσσα. Η χρήση της ισπανικής γραμματικής γίνεται με πιο μεθοδευμένο τρόπο, θέτοντας τις βάσεις για την ανάπτυξη προφορικών και γραπτών δεξιοτήτων ενός υψηλότερου επιπέδου. Η μέθοδος που ακολουθείται είναι η Uso de la gramatica de la lengua Espanola.
Γ’ Τάξη (Intermedio 1) – Επίπεδο Β1 (Σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαικό Πλαίσιο Αναφοράς)
Μέθοδος: Prisma Β1 (Ediciones: Edinumen)
Στόχος:
1. να κατανοεί ο μαθητής την ουσία ενός κειμένου ή μιας σύντομης και απλής επιστολής που ασχολείται με ένα θέμα ή με ένα οικείο τομέα
2. να μπορεί να περιγράψει σε μερικές φράσεις και με απλό τρόπο μια πρόσφατη εμπειρία
3. να γράψει μια προσωπική επιστολή για να παρουσιαστεί, να ευχαριστήσει, να μιλήσει για τον εαυτό του ή μια σημείωση ή ένα σύντομο μήνυμα ως απάντηση σε μια ερώτηση.
Δ’ Τάξη (Intermedio 2) – Επίπεδο Β2 (Σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαικό Πλαίσιο Αναφοράς)
Μέθοδος: Prisma Β2 (Ediciones: Edinumen)
Στόχος:
1. να μπορεί να συμμετάσχει χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία σε μια συνομιλία ενώ δεν ενοχλείται όταν οι συνομιλητές αναφέρονται σε άλλα ζητήματα εκτός από τα ήδη γνωστά.
2. να μπορεί με εμφανή συνάφεια στο λόγο του, να εκφράσει και να δικαιολογήσει τη γνώμη του ή κάποια σχέδιά μου
3. να μπορεί να περιγράψει τα γεγονότα, να αφηγηθεί μια πρακτική άσκηση ή τις εμπειρίες του και περιγράψει τις εντυπώσεις του σε ένα κείμενο τουλάχιστον 10 σειρών, χωρίς πολύ συχνά τη χρήση του λεξικού.